Γιατί είναι σημαντική η πλήρης συμπλήρωση του εντύπου;


Οι ασφαλιστικές εταιρίες προκειμένου να αποζημιώσουν σύμφωνα με τους όρους του κάθε συμβολαίου, έχουν μελετήσει και σχηματίσει ένα έντυπο αποζημίωσης στο οποίο ζητούνται όλες οι πληροφορίες που θα χρειαστούν για την επεξεργασία της αποζημίωσης.

Στο πρώτο μέρος όπου συμπληρώνετε οι πελάτες  τα προσωπικά σας στοιχεία, παρατηρείται το φαινόμενο να μένουν κενά τα στοιχεία προκειμένου να συμπληρωθούν τα στοιχεία αυτά από τον υπεύθυνο αποζημιώσεων ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Παρότι, η διάθεση της εταιρίας είναι η άμεση και ουσιαστική εξυπηρέτηση του πελάτη, σας ενημερώνουμε πως δεν επιτρέπεται η  συμπλήρωση/ διόρθωση των εντύπων αποζημίωσης από κανέναν άλλο πλην του πελάτη και του ιατρού.

Παρακαλούμε, όπως αφιερώνετε λίγα λεπτά για την πλήρη συμπλήρωση των στοιχείων σας καθώς αυτό εξασφαλίζει την γρήγορη επεξεργασία της αποζημίωσής σας.

Στο δεύτερο μέρος όπου συμπληρώνει ο ιατρός πληροφορίες για την ιατρική πάθηση είναι σημαντικό να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.

Ακόμα και όταν η απάντηση στο ερώτημα που θέτει η εταιρία είναι αρνητικό θα πρέπει αυτό να αναγράφεται καθώς τίποτα δεν "εννοείται" εάν αφήσετε κενό το πεδίο της απάντησης.


πχ. ερώτηματα εταιρίας:
1.Υπάρχει ιστορικό για την πάθηση;  Αποδεκτή Απάντηση:  όχι  ή ναι                                Μη αποδεκτή απάντηση: κενό
2. Ποια η προτεινόμενη θεραπεία;    Αποδεκτή Απάντηση: Καμία, μόνο ξεκούραση         Μη αποδεκτή απάντηση: κενό

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία στην συμπλήρωση του εντύπου αποζημίωσης η εξυπηρέτηση πελατών είναι στην διάθεσή σας καθημερινά 09:00-18:00 είτε στο τηλεφωνικό κέντρο 210 77 73 100 , είτε μέσω email στο info@citybrokers.gr


Εάν δεν έχει συμπληρωθεί πλήρως το έντυπο αποζημίωσης,  η ασφαλιστική εταιρία θεωρεί πως λείπουν πληροφορίες και δεν προχωρά την επεξεργασία της απαίτησης.

Add Feedback