Τι κάνω εάν χρειάζομαι νοσηλεία

Σε περιπτώσεις που η νοσηλεία είναι προγραμματισμένη , τηλεφωνείστε στον ασφαλιστή σας ή στα κεντρικά γραφεία μας , να μας ενημερώσετε και θα ειδοποιήσουμε εμείς την ασφαλιστική σας.

Σε περιπτώσεις έκτακτης νοσηλείας , τότε σχεδόν όλες οι ασφαλιστικές είτε έχουν γραφεία εξυπηρέτησης μέσα στα νοσοκομεία (συνήθως χρησιμοποιούν τρίτους παρόχους διαχείρισης ζημιών Τ.Ρ.Α. όπως π.χ. MedNet  ) είτε έχουν 24ώρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης τέτοιων περιστατικών.

Αν δεν γνωρίζετε τι ισχύει με την ασφαλιστική σας , μπορείτε εντελώς απλά , μέσα από το νοσοκομείο εσείς ή συγγενείς σας από την πλατφόρμα του ecity να πατήσει το κουμπί (Εισαγωγή σε νοσοκομείο) και εμείς αυτόματα θα ενημερωθούμε και θα κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι όλες οι ασφαλιστικές θα πληρώσουν για κόστη που είναι παραγματικά αναγκαία και όχι για εξετάσεις ή υλικά που δεν σχετίζονται με τα συμπτώματα που είχατε κατά την εισαγωγή σας. (π.χ. εάν εισαχθείτε με λιποθυμικό επεισόδιο , και στο τιμολόγιο σας έχουν κάνει και Τεστ ΠΑΠ , προφανώς το κόστος του τέστ δεν θα καλυφθεί . σημ: Πραγματικό περιστατικό του 2009).

Επίσης είναι σημαντικό να θυμάστε ότι σε περίπτωση που η ασφαλιστική σας έχει συμφωνήσει συγκεκριμένες αμοιβές χειρουργικών επεμβάσεων με το νοσηλευτικό ίδρυμα , θα πληρώσει τιμολόγια του χειρουργού και αναισθησιολόγου μέχρι αυτού του ποσού. Συνήθως όλες οι τοπικές ασφαλιστικές έχουν τέτοιες συμφωνίες. Ρωτήστε το λογιστήριο του νοσοκομείου εάν υπάρχει τέτοια συμφωνία ή τον σύμβουλο ασφάλισής σας.

Add Feedback